JESTEŚMY FUNDACJĄ, która od 1990 roku działa na rzecz aktywizacji zawodowej osób z niepełnosprawnościami, wspierając ich w świadomym zarządzaniu swoim potencjałem na rynku pracy. Nasze działania prowadzimy w siedmiu Oddziałach i sześciu Filiach, zlokalizowanych w trzynastu województwach na terenie Polski. Od 2004 roku prowadzimy Agencję Zatrudnienia i Doradztwa Personalnego (certyfikat 947 i 947/1a), która wspiera pracodawców w realizacji kompleksowych procesów szkoleniowych i rekrutacyjnych, mających na celu zatrudnienie pracowników z niepełnosprawnościami, zarządzanie zespołem różnorodnym, wdrażanie i optymalizację projektów z obszaru CSR.
#AKTYWUJPRACĘ ROZWIJAJ SWOJĄ KARIERĘ WSPÓLNIE Z FUNDACJĄ AKTYWIZACJA I PRACUJ Z PASJĄ
Aktualnie poszukujemy kandydatów zainteresowanych udziałem w projekcie skierowanym do OSÓB POSIADAJĄCYCH ORZECZENIE O NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI, przygotowującym do podjęcia pracy na stanowisku:
Specjalista/ Młodszy Specjalista ds. Księgowości Majątkowej Miejsce pracy – Poznań
W ramach projektu zapewnimy Ci: • wsparcie job craftera, który przeprowadzi Cię przez cały okres uczestnictwa w projekcie, • konsultacje z doradcą zawodowym, który pomoże Ci stworzyć skuteczne dokumenty aplikacyjne i z którym przygotujesz się do rozmowy kwalifikacyjnej, • wsparcie psychologa, który zadba o odpowiedni poziom Twojej motywacji i pomoże Ci zapanować nad stresem, • konsultacje z prawnikiem, który pomoże Ci zinterpretować zawiłe przepisy prawa i przygotować odpowiednie pisma, • kursy i szkolenia podnoszące Twoje kwalifikacje zawodowe.
W ramach współpracy otrzymasz: • racjonalne usprawnienia (min. specjalistyczne oprogramowanie komputerowe, dostosowanie miejsca pracy itp.), • dodatki motywacyjne do kwoty 600,00 zł netto (wypłacane przez 6 m-cy), • stabilne zatrudnienie, • umowę o pracę, • stabilne wynagrodzenie, • atrakcyjny system premiowy, • dofinansowanie do wypoczynku, wydarzeń kulturalnych,
Twoja praca będzie polegała na: • ewidencji środków trwałych i wartości niematerialnych; • ewidencji nabywania i rozliczania środków trwałych w budowie oraz gotowych środków trwałych; • naliczaniu amortyzacji i umorzenia środków trwałych i wartości niematerialnych; • sporządzeniu planów amortyzacji na potrzeby Spółki; • rozliczaniu nakładów pracy na projekty inwestycyjne; • rozliczaniu inwentaryzacji; • sporządzaniu sprawozdań i analiz związanych ze stanem i ruchem środków trwałych i wartości niematerialnych zgodnie z MSSF, statystycznych oraz do celów podatkowych; • udziału w pracach związanych z aktualizacją obowiązujących dokumentów w zakresie obszaru księgowości majątkowej.
Szukamy właśnie Ciebie jeśli: ● posiadasz aktualne orzeczenie o niepełnosprawności (rekrutacja prowadzona w ramach projektu aktywizacji zawodowej), ● wykształcenie co najmniej średnie; ● Doświadczenie w obszarze finansowo-księgowym minimum 3 lata; ● Wiedza z zakresu rachunkowości finansowej, mile widziana z zakresu MSSF.
Ze względu na misję Fundacji, którą jest wyrównywanie szans OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI na rynku pracy, w sposób szczególny do kandydowania zachęcamy osoby wywodzące się z tej grupy.
Staramy się zapewnić dostępność miejsca pracy na każdym etapie. Jeśli potrzebujesz usprawnień podczas procesu rekrutacji – daj nam o tym znać w trakcie rozmowy telefonicznej z rekruterem / rekruterką.
Jeśli nasza oferta Cię zainteresowała, wyślij nam swoje CV!
Masz pytania? Zadzwoń: 789 204 181
Prosimy o umieszczenie na dokumentach aplikacyjnych klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu realizacji niezbędnych czynności związanych z rekrutacją (zgodnie z art. 7 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE zwanego dalej RODO). Jednocześnie oświadczam, iż wyrażam zgodę na udostępnienie danych dot. mojej niepełnosprawności, a także zgadzam się na ich przetwarzanie godnie z treścią art. 9 ust. 2 lit. a) RODO.
Dziękujemy wszystkim osobom, które wyślą do nas swoje zgłoszenia. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami. W ciągu dwóch tygodni otrzymasz od nas na e-maila informację o wyniku rekrutacji. Projekt „Aktywuj pracę” realizowany w ramach pilotażowego programu „Praca-Integracja” jest finansowany ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.