Eurofinance Sp. z o.o. jest multiagencją ubezpieczeniową, która dzięki doświadczeniu i współpracy z wieloma firmami, nie tylko ubezpieczeniowymi, pomaga klientom kompleksowo zabezpieczać ich mienie. Bogata gama produktów pozwala na dopasowanie odpowiedniego rozwiązania indywidualnie dla potrzeb danego klienta.
Praca na poniższym stanowisku składa się z 3 filarów – obszar administracyjny, czyli praca biurowa, obszar sprzedaży, czyli obsługa klientów w biurze oraz telemarketing, czyli umawianie spotkań.
Twój zakres obowiązków · obsługa klienta w placówce, · telefoniczne umawianie spotkań z klientami · dbanie o sprawny obieg dokumentów, · monitorowanie spłat należności, · raportowanie wyników, · administrowanie bazą danych, · inne zadania zlecone przez przełożonego.
Nasze wymagania · umiejętność planowania i organizacji własnej pracy, · zaangażowanie, kreatywność, skuteczność, · umiejętność obsługi urządzeń biurowych, · dobra znajomość pakietu MS Office (szczególnie arkuszy kalkulacyjnych Excel), · umiejętność pracy pod presją czasu, · doświadczenie w sprzedaży · mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku, · wykształcenie minimum średnie.
To oferujemy · przejrzystą ścieżkę rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji, · możliwość zdobycia uprawnień we wszystkich TU, z którymi współpracujemy · stałe wynagrodzenie podstawowe plus premia · szkolenia przygotowujące do wykonywanej pracy, · umowę o pracę.
W przypadku zgody na udział w innych procesach rekrutacyjnych prosimy dodatkowo o umieszczenie poniższej klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez Eurofinance Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie ul. Al. Jerozolimskie 212A w celu przeprowadzenie kolejnych procesów rekrutacyjnych na inne stanowiska pracy w spółce Eurofinance Sp. z o. o.,
Klauzula Informacyjna
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Eurofinance Sp. z o.o. („ADO”) Dane kontaktowe: ul. Al. Jerozolimskie 212A, Warszawa
2. Państwa dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego, natomiast inne dane, w tym dane do kontaktu, na podstawie zgody, która może zostać odwołana w dowolnym czasie. ADO będzie przetwarzała Państwa dane osobowe, także w kolejnych naborach pracowników jeżeli wyrażą Państwo na to zgodę, która może zostać odwołana w dowolnym czasie. Jeżeli w dokumentach zawarte są dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO konieczna będzie Państwa zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
3. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być: podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z ADO przetwarzają dane osobowe dla których administratorem danych osobowych jest ADO, tj. m.in. agencje pracy, firmy księgowe, kancelarie prawne oraz dostawcy usług IT.
4. Państwa dane zgromadzone w obecnym procesie rekrutacyjnym będą przechowywane do zakończenia procesu rekrutacji. W przypadku wyrażonej przez Państwa zgody na wykorzystywane danych osobowych dla celów przyszłych rekrutacji, Państwa dane będą wykorzystywane przez 9 miesięcy.
5. Mają Państwo prawo do: - dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii - sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych; - ograniczenia przetwarzania danych osobowych; - usunięcia danych osobowych; - do wniesienia skargi do Prezes UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa). W zakresie w jakim Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są na podstawie udzielonej przez Panią/Pana zgody, ma Pani/Pan prawo cofnąć udzieloną zgodę w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
6. Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne.