Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach, outsourcingu i doradztwie personalnym. Jesteśmy częścią Trenkwalder Group AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając kandydatów oraz firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko: Specjalisty ds. zakupów
Obowiązki:
- kompleksowa realizacja zamówień - potwierdzanie dat dostaw w systemie DAX, - weryfikacja zasadności składania zamówień u danego dostawcy, - planowanie transportu w zależności od uzgodnień z dostawcą, - weryfikacja dostaw z dokumentami księgowymi (fakturami, itd.), wyjaśnianie rozbieżności ilościowych, wartościowych, - pomoc we wskazaniu handlowcom firmy w której ulokować zapytanie, a następnie zamówienie, - bieżące negocjacje z dostawcami na zamówienia generowane z działu planowania, - negocjowanie warunków pod bieżące zamówienia, - kontrolowanie warunków zakupowych, - odpowiedzialność za terminy dostaw, - terminowe wysyłanie zamówień.
Wymagania:
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w tym dobra znajomość Excela, - odporność na stres, - asertywność, - znajomość asortymentu elektrotechnicznego mile widziana, - sumienność, - umiejętność pracy pod presją czasu, - skuteczność w rozwiązywaniu problemów.
Oferujemy:
- zatrudnienie w oparciu o umowę-zlecenie (do końca roku, z możliwością przedłużenia), - pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00, - możliwość zdobycia cennego doświadczenia, - atrakcyjne wynagrodzenie.
Agencja zatrudnienia Trenkwalder & Partner Sp. z o.o., nr cert. 388.