Poszukujemy osób na stanowisko Second Line Support. Obejmuje ono działania związane z wsparciem technicznym w języku niemieckim i angielskim, zarówno telefonicznie, jak i przez czat oraz mail. Osoba na tym stanowisku będzie się doskonaliła w określonym obszarze specjalizacji. Specjalista drugiej linii rozwiązuje kwestie techniczne dla klientów, doradza im w razie potrzeby, koordynuje małe zespoły dostarczające podstawowe wsparcie zgodnie z procesem firmy.
Zakres obowiązków • Wykonywanie złożonego zakresu prac technicznych • Odpowiedzialność za przetwarzanie incydentów, wniosków i zmian • Zapewnianie obsługi klienta w zakresie IT, w tym VPN, PKI, Metro Cluster • Wykonywanie zadań administracyjnych, w tym administrowanie Sharepoints i Active Directory • Zapewnianie aktualizacji oprogramowania - SCCM i innych narzędzi • Odpowiedzialność za konfigurację Internet Proxy • Zapewnienie rozszerzonego wsparcia Office, w szczególności Outlook • Odpowiedzialny za zarządzanie urządzeniami mobilnymi, pakietami oprogramowania i FileShare
Wymagania • Biegle posługujesz się językiem niemieckim (B2+) i angielskim (B2+) • Posiadasz min. 1 rok doświadczenia na stanowisku L1 lub L2 • Masz wyraźne uzdolnienia techniczne • Wykazujesz się analitycznym i systematycznym podejściem do rozwiązywania złożonych problemów i zadań • Posiadasz bardzo dobrą znajomość środowiska sieciowego, systemu Windows (8 i 10), sprzętu komputerowego • Posiadasz rozszerzoną znajomość pakietu Office, w szczególności programu Outlook • Masz doświadczenie w konfiguracji internetowych serwerów proxy