Obecnie do naszego zespołu poszukujemy: DORADCA KLIENTA/ SPRZEDAWCA/ KASJER Miejsce pracy: Poznań Na czym będzie polegała Twoja praca? • na profesjonalnej obsłudze klienta, zgodnej ze Standardami Obsługi Klienta • realizacji indywidualnych planów sprzedażowych • przyjmowaniu dostawy i przygotowaniu towarów do sprzedaży • dbaniu o porządek na sali sprzedażowej i magazynie Jeżeli masz do zaoferowania: • doświadczenie na stanowisku sprzedawcy lub znajomość branży RTV/AGD/IT • umiejętności sprzedażowe • łatwość w nawiązywaniu kontaktów • nastawienie na realizację celów • chęć do rozwoju i dzielenia się wiedzą • entuzjazm i zaangażowanie • umiejętność obsługi komputera • dodatkowym atutem będzie znajomość obsługi kasy fiskalnej lub systemów ratalnych Możemy Ci zaproponować: • pracę w firmie o wysokich standardach oraz bogatej ofercie handlowej • pakiet szkoleniowy • dofinansowanie do pakietu socjalnego • wynagrodzenie oraz premię uzależnioną od osiąganych wyników • stabilne zatrudnienie na umowę o pracę Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez EURO-net sp. z o.o. moich danych osobowych, zawartych w przesłanej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji. Administratorem danych osobowych jest Euro-net Sp. z o.o. (właściciel marki RTV EURO AGD) z siedzibą przy ul. Muszkieterów 15, 02-273 Warszawa (Spółka). Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich poprawiania. Podanie danych osobowych, oznaczonych jako wymagane, jest dobrowolne, jednak niezbędne dla udziału w procesie rekrutacji.